No er ei enkel forside til nettstaden vår klar: https://huftis.org/kritikk/tmp-l10n-no-dok/
Har òg integrert ordlistene med namn på land og språk med resten av nettstaden. Desse begynner rett nok å verta svært utdaterte (siste oppdatering var i høvesvis 2004 og 2008).
Men no er iallfall *alle* dei gamle HTML-filene gjort om til det nye formatet.
[Karl Ove Hufthammer]
Har òg integrert ordlistene med namn på land og språk med resten av nettstaden. Desse begynner rett nok å verta svært utdaterte (siste oppdatering var i høvesvis 2004 og 2008).
Apropos navn på land og språk, så kan kanskje listen vedlikeholdt på <URL: https://hosted.weblate.org/projects/weblate/languages/nb_NO/ > være en aktuell kilde?
Petter Reinholdtsen skreiv 28.07.2024 17:48:
Apropos navn på land og språk, så kan kanskje listen vedlikeholdt på <URL:https://hosted.weblate.org/projects/weblate/languages/nb_NO/ > være en aktuell kilde?
Nei, ikkje ei kjelde, men eventuelt eit mål. Kjeldene skal vera pålitelege, så derfor har eg berre brukt Språkrådet og Utanriksdepartmentet.
Eg tok berre eit kjapt blikk på oppføringane i adressa ovanfor, men førsteinntrykket er at kvaliteten er så som så. For eksempel er det inkonsekvens i bruk av stor forbokstav. Og Tunisia på engelsk ser ut til ha blitt til Algeri på norsk.
Uansett er eit meir aktuelt mål (igjen ikkje ei kjelde) for desse listene https://hosted.weblate.org/projects/iso-codes/
søn. 28. juli 2024 kl. 15:57 skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
No er ei enkel forside til nettstaden vår klar: https://huftis.org/kritikk/tmp-l10n-no-dok/
[kutt]
Hei!
Dette ser veldig fint ut. Jeg liker Markdown så vi kan godt prøve å bruke Quarto som rammeverk. Jeg er litt opptatt av at vi (du - he-he) ikke mister momentum, så jeg syns det er viktigere at vi får dette på lufta enn at det er perfekt.
Noen aksjonspunkter - fyll på:
1. Dokumentere at vi bruker Quarto og sette opp GitLab pipeline som genererer HTML-sidene 2. Sette opp MR/PR workflow for repoet om det ikke allerede er gjort. 3. Finne domene og få NUUG til å ta ansvaret
Jeg har lyst til å jobbe litt med punkt 3: Kontakte Ornio AS og høre om de er villige til å overføre l10n.no til NUUG. Og i så fall, sjekke med NUUG om de er villige til å ta kostnaden. Noen innvendinger eller noen som allerede er på ballen?
Hans
PS! Jeg var frekk nok til å be om å være medlem av https://gitlab.com/l10n-no
Hans Fredrik Nordhaug skreiv 30.07.2024 12:50:
Noen aksjonspunkter - fyll på:
- Dokumentere at vi bruker Quarto og sette opp GitLab pipeline som
genererer HTML-sidene 2. Sette opp MR/PR workflow for repoet om det ikke allerede er gjort. 3. Finne domene og få NUUG til å ta ansvaret
Jeg har lyst til å jobbe litt med punkt 3: Kontakte Ornio AS og høre om de er villige til å overføre l10n.no til NUUG. Og i så fall, sjekke med NUUG om de er villige til å ta kostnaden. Noen innvendinger eller noen som allerede er på ballen?
Høyrest fint ut med punkt 3. Er du medlem av NUUG, Hans Fredrik? Viss ikkje, bør vel òg nokon i NUUG vera involvert i søknaden.
Når det gjeld punkt 1 og 2, eg er berre sånn måteleg interessert i prøva å setja dette opp sjølv. Me har ikkje så mange/hyppige endringar at det er noko særleg ekstraarbeid (for meg) å berre kompilera og lasta opp nettstaden manuelt ved behov.
PS! Jeg var frekk nok til å be om å være medlem avhttps://gitlab.com/l10n-no
Eg har godkjent deg. Er nok praktisk at me er iallfall to som er medlem i denne gruppa. Men ber deg som standard laga fletteførespurnadar (merge request / MR) for alle endringar, sjølv om du har teknisk moglegheit til melda inn ting direkte.
Å laga slike førespurnadar kan elles kven som helst gjera; ein treng ikkje vera medlem av gruppa l10n-no (men ein må ha ein GitLab-konto, som er gratis).
tor. 1. aug. 2024 kl. 15:47 skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Hans Fredrik Nordhaug skreiv 30.07.2024 12:50:
Noen aksjonspunkter - fyll på:
- Dokumentere at vi bruker Quarto og sette opp GitLab pipeline som
genererer HTML-sidene 2. Sette opp MR/PR workflow for repoet om det ikke allerede er gjort. 3. Finne domene og få NUUG til å ta ansvaret
Jeg har lyst til å jobbe litt med punkt 3: Kontakte Ornio AS og høre om de er villige til å overføre l10n.no til NUUG. Og i så fall, sjekke med NUUG om de er villige til å ta kostnaden. Noen innvendinger eller noen som allerede er på ballen?
Høyrest fint ut med punkt 3. Er du medlem av NUUG, Hans Fredrik? Viss ikkje, bør vel òg nokon i NUUG vera involvert i søknaden.
Nei, akkurat i år er jeg ikke (betalende) medlem. Jeg lodder stemningen med Ornio og hvis de er positive, så er det flott hvis et NUUG medlem står frem og blir med på søknaden.
Når det gjeld punkt 1 og 2, eg er berre sånn måteleg interessert i prøva å setja dette opp sjølv. Me har ikkje så mange/hyppige endringar at det er noko særleg ekstraarbeid (for meg) å berre kompilera og lasta opp nettstaden manuelt ved behov.
Jeg har testet og det var trivielt å sette opp - se https://gitlab.com/hansfn/quarto-test-website og https://hansfn.gitlab.io/quarto-test-website
Jeg tenker at det er bedre at det er automatisert. URL blir https://l10n-no.gitlab.io/l10n-no-dok (inntil domene er på plass).
PS! Jeg var frekk nok til å be om å være medlem avhttps://gitlab.com/l10n-no
Eg har godkjent deg.
[kutt]
Det ser ut som godkjenningen ikke har gått gjennom. Kan du dobbeltsjekke. Jeg skal selvfølgelig oppføre meg, men jeg tror som du skriver at det er nyttig at minst to har tilgang.
Hans
Hans Fredrik Nordhaug skreiv 05.08.2024 12:51:
Jeg har testet og det var trivielt å sette opp - se https://gitlab.com/hansfn/quarto-test-website og https://hansfn.gitlab.io/quarto-test-website
Det vert kanskje litt meir komplisert med l10n-no-dok. Der må me nemleg køyra xsltproc for enkelte filer (det er ei Makefile for det). Så det verktøyet må iallfall vera installert.
Jeg tenker at det er bedre at det er automatisert. URL blir https://l10n-no.gitlab.io/l10n-no-dok (inntil domene er på plass).
Ja, automatisering er alltid ein fordel.
PS! Jeg var frekk nok til å be om å være medlem avhttps://gitlab.com/l10n-no
Eg har godkjent deg.
[kutt]
Det ser ut som godkjenningen ikke har gått gjennom. Kan du dobbeltsjekke.
Veit ikkje kva som gjekk gale, men *no* skal du iallfall vera medlem.
On Mon, 5 Aug 2024, Hans Fredrik Nordhaug wrote:
tor. 1. aug. 2024 kl. 15:47 skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Hans Fredrik Nordhaug skreiv 30.07.2024 12:50:
Noen aksjonspunkter - fyll på:
- Dokumentere at vi bruker Quarto og sette opp GitLab pipeline som
genererer HTML-sidene 2. Sette opp MR/PR workflow for repoet om det ikke allerede er gjort. 3. Finne domene og få NUUG til å ta ansvaret
Jeg har lyst til å jobbe litt med punkt 3: Kontakte Ornio AS og høre om de er villige til å overføre l10n.no til NUUG. Og i så fall, sjekke med NUUG om de er villige til å ta kostnaden. Noen innvendinger eller noen som allerede er på ballen?
Høyrest fint ut med punkt 3. Er du medlem av NUUG, Hans Fredrik? Viss ikkje, bør vel òg nokon i NUUG vera involvert i søknaden.
Nei, akkurat i år er jeg ikke (betalende) medlem. Jeg lodder stemningen med Ornio og hvis de er positive, så er det flott hvis et NUUG medlem står frem og blir med på søknaden.
Jeg er NUUG-medlem og kan sikkert være med på det.
Jeg jobber også i sekretariatet i NUUG og kan formidle kontakt til styret i NUUG.
Thomas Gramstad
En liten oppdatering om l10n.no: Forrige fredag skrev jeg en e-post til Ornio AS. Pga. ferie så venter jeg en uke til før jeg purrer. Hvis det heller ikke fører frem, så bruker jeg telefonen.
Mvh Hans
PS! Takk Thomas G. Du hører fra meg når / hvis det blir aktuelt.
tir. 6. aug. 2024 kl. 01:07 skrev Thomas Gramstad thomas.gramstad@ub.uio.no:
On Mon, 5 Aug 2024, Hans Fredrik Nordhaug wrote:
tor. 1. aug. 2024 kl. 15:47 skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Hans Fredrik Nordhaug skreiv 30.07.2024 12:50:
Noen aksjonspunkter - fyll på:
- Dokumentere at vi bruker Quarto og sette opp GitLab pipeline som
genererer HTML-sidene 2. Sette opp MR/PR workflow for repoet om det ikke allerede er gjort. 3. Finne domene og få NUUG til å ta ansvaret
Jeg har lyst til å jobbe litt med punkt 3: Kontakte Ornio AS og høre om de er villige til å overføre l10n.no til NUUG. Og i så fall, sjekke med NUUG om de er villige til å ta kostnaden. Noen innvendinger eller noen som allerede er på ballen?
Høyrest fint ut med punkt 3. Er du medlem av NUUG, Hans Fredrik? Viss ikkje, bør vel òg nokon i NUUG vera involvert i søknaden.
Nei, akkurat i år er jeg ikke (betalende) medlem. Jeg lodder stemningen med Ornio og hvis de er positive, så er det flott hvis et NUUG medlem står frem og blir med på søknaden.
Jeg er NUUG-medlem og kan sikkert være med på det.
Jeg jobber også i sekretariatet i NUUG og kan formidle kontakt til styret i NUUG.
Thomas Gramstad
Hans Fredrik Nordhaug skreiv 05.08.2024 12:51:
Jeg tenker at det er bedre at det er automatisert. URL blir https://l10n-no.gitlab.io/l10n-no-dok (inntil domene er på plass).
Takk til Hans Fredrik som har fått sett opp automatiseringa. No skal adressa ovanfor fungera. Eg har òg ordna automatisk vidaresending frå den mellombelse plasseringa på heimesida mi.
Så inntil vidare (dvs. til me ev. får eit eige domene), er adressa ovanfor vår offisielle. Forhåpentlegvis vert ho òg indeksert av søkemotorar om ikkje så lenge.