Torsdag 10. juli 2008 skreiv Axel Bojer:
Forstår ikkje kva «fange» gjer her. Kva er det ein fangar i IT-samanheng?
Vel, generelt sett kan da ordet bety det. Kan godt stryke det om det framstår som uaktuelt.
Det er uaktuelt, med mindre KDE kjem eit «Capture the thief»-spel eller nåko sånt.