On Sat, Sep 29, 2007 at 05:32:13PM +0200, Petter Reinholdtsen wrote:
[Keld Jørn Simonsen]
jeg forstår ikke hvorfor nedenstående mail er så dårligt formateret. Kan nogen forklare mig hvorfor det hele kommer så uorganisert? Og hva kan man gjøre for å unngå dette?
Jeg ser problemet titt.
Den ser ganske greit formattert ut når jeg leser den med mutt. Ditt sitat ligner ikke på det jeg ser i mutt. Kanskje det er noe med den eposten som ditt epostprogram ikke liker?
Jeg bruker mutt også. Kanske er det noe oppsetting i mutt som ikke er bra hoss meg?
Men ser jeg etter i mailen er det ikke de sædvanlige LF tegn i mailen.
Hilsen keld