onsdag 11. august 2004, 10:17, skrev Knut Yrvin:
onsdag 11 august 2004, 03:18, skrev Herman Robak:
«Å poste søppel» lyder norskere.
Enda bedre :-)
mvh Knut
Håper vi kan enes om følgende minste felles multiplum: (som er lagt inn)
<tr> <td>spam</td> <td>søppelpost, (<del>avfallspost, e-pest, spam, reklame,</del>)</td> </tr> <tr> <td>spammers</td> <td>avsendere av søppelpost</td> </tr>
Mvh Axel