IKT i praksis.
----- Original Message ----- From: "Axel Bojer" axelb@skolelinux.no To: i18n-no@lister.ping.uio.no Sent: Tuesday, July 17, 2007 10:00 PM Subject: Re: [i18n-no] Språkkoordinering ...
Jeg er ikke veldig imot det, men er fortsatt nysgjerrig på hva andre programmer bruker om dette på norsk ... Har ingen andre selv (krever vel typisk Windows eller Mac det meste).
-Axel
Jeg kjenner faktisk heller ikke noen andre bildebehandlingsprogrammer som er oversatt til norsk. Skulle gjerne fått noen tips. Hva med Open Office? Kolbjørn _______________________________________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no