Laurdag 31. juli 2004 16:05 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Knut Yrvin knuty@skolelinux.no skreiv i innlegget
news:200407301758.24125.knuty@skolelinux.no:
Korfor er koffice førsteprioritert? Er det ikkje OpenOffice.org som blir brukt i Skulelinux no då?
Fordi dette er «Prioriteringsliste for oversettelse av KDE»? KOffice er framleis med i Skulelinux. Det er forresten mykje i Skulelinux som er viktigare enn dei lågt prioriterte delane av KDE.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes