* Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com [021206 13:21]:
| 'Cannot delete account!' => 'Kan ikke slette konto!', | 'Cannot delete customer!' => 'Kan ikke slette kunde!', | 'Cannot delete default account!' => 'Kan ikke slette standardkonto!', | 'Cannot delete invoice!' => 'Kan ikke slette faktura!',
Ein annan kommentar: Eg oppfattar utropsteikn i feilmeldingar som veldig uhøfleg. Bruk punktum eller kutt det heilt ut.
Uhøflig? Jeg opplever det som et virkemiddel for å si ifra om at dette er noe som ikke er som det skal være.
Eivind