Wednesday 10 March 2004 17:20 skreiv axelb@skolelinux.no:
Hvis det altså er flere av oss, så burde det tyde på at feilen ligger i Kbabel, særlig siden vi altså fikk det til før. Kanskje vi burde sende inn en feilrapport til KDE?
Eg får òg det same problemet no, i KDE 3.2.1 frå Debian Sid. Nokon som har tid bør nok senda feilrapport ;)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes