fredag 26. juli 2002, 18:48, skrev Karl Ove Hufthammer : l Eivind Tagseth eivindt@multinet.no skreiv i innlegget l news:20020726160830.GG1758@tagseth-trd.consultit.no: l l > Synes bindestrek blir riktig. Det er jo tross alt en bokstav l > vi snakker om, og ß-parameteren er i alle fall mer riktig enn l > ßparameteren. l l Det beste hadde vore å brukt dei ekte teikna, men desse er kanskje l ikkje tilgjengelege? (ß er forresten *ikkje* eit betateikn).
Det vil nok føre til problemer, tekniske. Selv om OOo nok støtter UFT8, så er vi usikker på om skrifttypene i OOo gjør det. Det blir i såfall finpuss helt til slutt ...
Forresten har vi kjøpt «matamatikkleksikon». (Illustrasjonene er rett nok mest grafer, og det mangler oppslag på mange ord vi alt har brukt: kjikvadrat, weibullsfordeling mm, f.eks er det intet innholds-/stikkordsregister heller. Men det som står er grundig og instruktivt, for fagfolk). Men ikke alle orda våre står der, dessverre og uten stikkordregister blir det mye blaing. Men hjelper gjør det, absolutt ...
Axel