Petter Reinholdtsen:
Hvordan er disse endringene i forhold til norsk tastatur på MS Windows og MacOS X? Hvis noen av disse nye tegnene også finnes på MS Windows og Mac OSX, så tror jeg det er lurt at de finnes på samme sted på Linux. :)
Stoda på Mac kjenner eg ikkje til. Windows har elendig støtte for anna enn teikna du ser på tastaturet, og ein må bruka «Alt» pluss talkodar på det numeriske tastaturet for å fram det aller meste, sjølv vanlige teikn om «, » og –.