Laurdag 1. mars 2003 19:31 skreiv Gaute Hvoslef Kvalnes:
Måndag 3. februar 2003 20:41 skreiv Gaute Hvoslef Kvalnes:
Måndag 20. januar 2003 18:33 skreiv Herman Robak:
Dette er ikke hva de fleste besøkende vil ha! (foreløpig) Serveren kjenner ikke igjen "no", heller. Hvis man ikke oppgir "nn" eller "nb" som foretrukne språk, får man engelsk.
Eg har funne ein måte å fiksa dette på, trur eg. Det verkar iallfall lokalt på min Apache, så eg føreslår det for drift@skolelinux.no.
Det verkar ikkje som om nokon på drift@ har følgt opp, så dette er feilmeldt i Bugzilla: <URL: http://bugs.skulelinux.no/show_bug.cgi?id=311 >
No skal det verka.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes