Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200404191906.55216.axelb@skolelinux.no:
Fikk følgende svar (via Harald Th.) Fra Ragnar Aas (som altså jobber mye med java ...):
Synes klassesti/klassebane er greit. Og virtuell javamaskin er også grei.
Bør vera «virtuell Java-maskin» (med stor J og bindestrek).
Har heller ikke fått andre svar, så da legger jeg dette inn i ordlista.
Men korfor fjerna du oppføringane for swap, flash drive og volume groups?