j
k
j a
j l
Eg kan stadfeste at "sett" har vore brukt om RAID-array på norsk. Konkret var ordet "stripesett", om raid 0. Elles er eg samd i ordet, og "gruppe" er heller ikkje dumt.
Helsing Eivind Ø.
Back to the thread
Back to the list