* Arne Christian Hårseth arnechaa@online.no [020805 21:42]:
<mangler> AVVIKSP.PRIS BETADIST BETA.FORDELING DAGERIM?NEDEN DAGERIM?NED DAGERI?RET <mangler> <mangler> DGJENNOMSNITT DMIDDELVERDI <mangler> EFFEKTIV_ADD EFFEKTIV.RENTE <mangler> EFFEKTIV.RENTEA* <mangler> EKSAKT EXP EKSP ERF FEILF
Hvor brukes egentlig alle disse ordene med bare store bokstaver? Det er vel ikke navn på regnearksfunksjoner? Vi holder vel ikke på å oversette regnearksfunksjonen EXP() med EKSP()???
Eivind