On Tue, 2008-11-04 at 21:00 +0100, Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Men det er kanskje nærliggende å tolke det slik at siden en del av ordlista er utgitt som GPLv3, så er hele koden det?
Jeg antar du snakker om ordene som kom fra ordbanken her? Tror ikke det er noen slik automatikk, delvis pga. at en liste med ord neppe har verkshøyde og derfor nok må anses å ha det mer begrensede katalogvernet, som så vidt jeg vet kun gjelder direkte kopier og ikke viderebehandlede utgaver som det spell-norwegian-pakken er.
einig i desse vurderingane.
Uansett, det blir vel rent hypotetisk, med mindre noen ønsker å ta jobben med å bytte lisens.
det er ikkje nokon jobb i og for seg, ein kan "oppgradere" til GPLv3 når ein gir ut neste versjon viss ein ønskjer det. kven som helst kan skilje ut ("fork") sin eigen versjon under GPLv3. sidan det står "or any later version", så treng ein ikkje innhente samtykke frå bidragsyterane. "alle" FSF sine eigne prosjekt har gjort ei slik oppgradering av lisensen allereie.
(eg synest det ville vere best å gjere det for å tydeleggjere kva vilkår som gjeld og for å unngå diskusjonar som den over: om inntak av ord frå Ordbanken er problematisk sidan lisensen er ulik. eg har ikkje sjølv delteke i arbeidet med ordlista, så eg skal ikkje leggje meg opp i kva de vel å gjere (utover dette :-).)