Jeg har brukt "rørkanal" i kmail.po
Hva skal egentlig brukes (fellesordlista var litt uklar)
--
Mvh,
Eskild Hustvedt (Zero_Dogg)
eskild@goldenfiles.com
() Vennligst unngå å sende meg Word vedlegg
/\ Se
http://www.efn.no/brave-new-word.html (Norsk)
http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments (Engelsk)
ASCII Ribbon Campaign - Against HTML Mail, Proprietary Attachments