søndag 15. september 2002, 22:18, skrev dBørre Gaup : | On Saturday 14 September 2002 21.55, Axel Bojer wrote: | > Da likte jeg bedre Hermans versjon (kortplass); lett forståelig (aha - | > det har med kort å gjøre ...). Går inn for den! | | Offtopic. | Takk for at du bruker "går inn for den!" istedetfor "går for den!" som ikke | er norsk IMNHO.
Takk selv!
«Går for den!» er ikke naturlig for meg, men har aldri tenkt så nøye over det .. Nå fikk jeg sjansen til det også :-)
Axel