Sundag 7. mars 2004 13:33 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Nokre verb har valfri «-ar»- eller «-er»-form i preteritum på nynorsk, for eksempel «klarar»/«klarer». Hadde vore greitt om me vart einige om éi form.
Sjølv trur eg eg har vore litt inkonsekvent her, men føretrekker iallfall «-ar»-endinga.
Eg er nok noko inkonsekvent på dette eg også. Likar best «er»-endingar på ord som «klarer». Men sidan vi brukar a-infinitiv er det vel mest naturleg å bruka «ar»-endingar.