Tysdag 2. oktober 2001 14:29 skreiv Knut Yrvin:
Hva med å oversette hjelpesidene også? Etter hva jeg forstår er disse på engelsk?
Det er mykje arbeid, men dei viktigaste hjelpesidene bør me iallfall gå i gang med, ja (Konqueror, KMail, KWord, KSpread, generelle hjelpesider).
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes