Profil Bilde Så vidt jeg vet er Avtar også godkjent? Regards Thor Erik http://thorerik.net
On 3 July 2010 11:56, Torstein Adolf Winterseth kvikende@fsfe.org wrote:
Eg driv på å omsette Empathy som er ein lynmeldingsklient til GNOME. Eg blei veldig usikker på kva eg skal omsette «avatar» til. Kjem ikkje på nokre forslag i farta.
Nokre som har ein idé eller to?
-- Mvh / Kind regards Torstein Adolf Winterseth
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no