Eg driv på å omsette Empathy som er ein lynmeldingsklient til GNOME. Eg blei veldig usikker på kva eg skal omsette «avatar» til. Kjem ikkje på nokre forslag i farta.
Nokre som har ein idé eller to?
Profil Bilde Så vidt jeg vet er Avtar også godkjent? Regards Thor Erik http://thorerik.net
On 3 July 2010 11:56, Torstein Adolf Winterseth kvikende@fsfe.org wrote:
Eg driv på å omsette Empathy som er ein lynmeldingsklient til GNOME. Eg blei veldig usikker på kva eg skal omsette «avatar» til. Kjem ikkje på nokre forslag i farta.
Nokre som har ein idé eller to?
-- Mvh / Kind regards Torstein Adolf Winterseth
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
On 03.07.2010 12:51, Thor Erik Lie wrote:
Profil Bilde Så vidt jeg vet er Avtar også godkjent? Regards Thor Erik http://thorerik.net
Profilbilde i ett ord helst. ;)
Vh. Sigmund Hansen
Laurdag 3. juli 2010 skreiv Sigmund Hansen:
Profil Bilde Så vidt jeg vet er Avtar også godkjent? Regards Thor Erik http://thorerik.net
Profilbilde i ett ord helst. ;)
Og i dei fleste tilfella kan ein vel forkorta det til rett og slett «bilde». (Det er det det heiter i Kopete.)