[Karl Ove Hufthammer]
Men Subversion-tenaren køyrer ikkje, så vidt eg kan sjå: http://svn.skolelinux.no/
Repo er fortsatt tilgjengelig via svn-protokollen, så vidt jeg vet, og via ssh mot user.skolelinux.no når en som du har bruker der. Sjekket, og usikker på hvorfor den ikke svarte, men en omstart av xinetd senere gir den respons igjen.
Webtjenesten tror jeg er tatt ned da den ble besøkt av indekseringstjenester som tok turen ned i en rekursiv brønn og overbelastet maskinen.