Axel Bojer wrote:
Bjørn Kvisli wrote:
Lørdag 2. februar 2008, skrev Håvard Korsvoll:
Hei lista
Eg er med på utvklarsamlinga i Narvik som einaste omsetjar i skulelinux. Eg tenkjer at vi eigentleg bør ha ei eiga samling for omsetjarar.
Hva mener du skal foregå der? Jeg renger med vi burde oversette, men har du tenkt på noe mer?
En ting jeg ser, etter å ha brukt KDE4 en liten stund, er endel feiloversettelser. En god plan ville vært å ha KDE4 oppe og se etter feil som bør rettes -- og rette dem :-)
-Axel