-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
mandag 4. oktober 2004, 04:23, skrev Kjetil Torgrim Homme:
[en klar og god utredning]
eg vil ha ein mellomting. ei feilmelding som kanskje ikkje gir 100% meining for Børre Brukar, men som er klar og tydeleg nok til at Espen Ekspert kan forklare kva feilen er viss Børre ringer han opp og spør.
Akkurat. Det er ikke annet Bernt Bruker kan gjøre med det uansett.
* programmet har iterert eit hakk for langt * kosmisk stråling har endra eit bit * ein _annan_ feil peikar har gjort at denne peikaren er skribla over med søppeldata * peikaren vart aldri initialisert, og hadde tilfeldig verdi heile tida. * ... fyll ut sjølv
. bitråte ...
dette gir den alternative omsetjinga "minnepeikarfeil".
Støttes! "minnepekerfeil" burde være klart og greit norsk for SIGSEGV. I noen feiltekster kunne en kanskje ta med "signal" e.l. som enda et hint. "Fikk signal om minnepekerfeil"
Bjørn