torsdag 23. februar 2017 08.37.13 CET skrev Kevin Brubeck Unhammer:
Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org čálii:
KDE-programmet Dolphin har nyleg fått ein ny funksjon kalla «stash». Dette er kort sagt ei mellombels, virtuell mappe der ein kan putta filer og mapper for seinare flytting til ekte mapper. Det er litt som utklippstavlefunksjonen, berre for filer og mapper. Sjå https://community.kde.org/GSoC/2016/StatusReports/ArnavDhamija#A_Stash_KIO _Slave_for_making_discontinuous_file_selections for meir informasjon.
Forslag til kva me kan kalla dette på norsk?
Når me flyttar rundt på ting heime (eller i butikken) bruker me ofte ei «Korg». Legg filene i korga no, betal for IO-operasjonen når du tar dei ut.
Korg er et godt forslag, hvis vi skal finne et begrep for stedet ting plasseres. Uten å vite hvorfor de har kalt det "stash" på engelsk er det vanskelig å vite hva som er den nærmeste (gode) oversettelsen. Forslaget om stæsj er ut fra at det er substantivet "stash" de har brukt. Om det derimot er verbet "stash" som er brukt på engelsk så er det vel et verb (stu/stuv, gjem/gøym) vi bør finne på norsk også?
Likte òg «puttekasse», sjølv om det kanskje krev litt meir av lesaren …