Den 14.01.2013 16:36, skreiv Yngve Inntjore Levinsen:
Hei,
På mitt tastatur (internasjonalt, tror en del har importert Mac) så står det "alt" og "option" på. Jeg ser på http://store.apple.com/no/product/MC184H/B/apple-wireless-keyboard?fnode=56 at iallefall ett av de norske har "alt" sammen med et tegn på.
Hadde det vært meg så hadde jeg gått for "alt" som det virker står på alle. En norsk oversettelse av typen "Valg" eller lignende ville for meg vært mer forvirrende selv om det kanskje er mer norsk prinsipielt sett.
Har ingen planar om å omsetje tastetekstane. For PC blir teksten «Alt», men eg har ikkje Mac og veit ikkje kva som står på den tilsvarande tasten der. Kolbjørn
Mvh, Yngve
On 01/14/2013 04:18 PM, Kolbjørn Stuestøl wrote:
Kva heiter tasten i Mac som tilsvarar Alt-tasten på PC-en? Eksempel frå omsetjingsarbeide (LibreOffice): <switchinline select="sys"><caseinline select="MAC">Option</caseinline><defaultinline>Alt</defaultinline></switchinline>+Shift+click
Kan like gjerne få det rett frå starten av så ein slepp gå gjennom omsetjinga på nytt.
Helsing Kolbjørn Stuestøl