Terance Edward Sola terance@lyse.net skreiv i innlegget news:1117883536.7823.14.camel@buddah:
MS Word kaller «bold» -> «fet».
Det er i so fall noko dei har begynt med i nyaste versjon. Tidligare har Microsoft konsekvent omsett «bold» til «halvfet» i alle programma. Dette er òg den typografisk korrekte termen, etter det eg har forstått.