[Hans F. Nordhaug]
i følge meldingen under ser jeg at nynorsk (nn) har fullført oversettelsen for "menu". Jeg klarer ikke finne filen i vår CVS. Er det en forglemmelse?
Ingen anelse.
Et lite sidespor - hvorfor er ikke http://www.debian.org/international/l10n/po/nn og http://www.debian.org/international/l10n/po/nn_NO aliaser. Det er forskjellig innhold på disse sidene. (Tilsvarende for bokmål.)
Denne listen forteller så vidt jeg kan se hvilke pakker som gjenstår å endre fra nn_NO til nn, og fra nb_NO, no og no_NO to nb. Det er jo nydelig å få en komplett oversikt.
Det som trengs for å få en skikkelig oversikt er så å kontakte utvikleren av alle pakkene med "feil" språkkode, og be han endre dem til korrekt språkkode.
Det vil jo ikke holde å legge inn et alias på websiden. Websiden reflekterer jo bare status i pakkene, og det er jo pakkene som må fikses.