Noen spørsmål ang museknapper:
Blir det mest riktig i dokumentasjonen å skrive <mousebutton>høyreklikk</mousebutton> eller <mousebutton>høyre</mousebutton>klikk? (Er dette en dynamisk tag, slik at en venstrehåndsmus bytter om høyre og venstre?)
Hva gjør vi med &RMB;, &MMB; og &LMB;, oversettes de på noe vis?
«klikk» er fy ifølgje retningslinene. Eg har brukt «Trykk <mousebutton>høgre</mousebutton> museknapp på foo» i konqueror-hjelpeteksten. &rmb; og slikt har eg brukt der det passa slik og der originalteksten brukte det, men sidan eg ikkje veit kva det blir erstatta med, føler eg meg ikkje heilt trygg på dei.