Tysdag 13. august 2002 20:03 skreiv Klaus Ade Johnstad:
- I Verktøy->Innstillinger->Tekstdokument så finnes det ord som har blitt
for lange, f.eks Formatteringshjelpemid, Vanlige skrifttyper(Vest
Her får du vel eit rullefelt? («formatteringx skal forresten vera med ein «t», ser eg.)
- I Verktøy->Innstillinger->Last inn/lagre->generelt er "no pretty
printing" oversatt til "ikke formatert utskrift", den er litt dårlig.
Elendig engelsk uttrykk, spør du meg. (Det er snakk om å lagra i XML-format med eller utan linjeskift og innrykk.) Eg har endra heile teksten til «Minst mulig filstørrelse (uformatert XML-kode)». (Engelsk tekst er «Size optimization for XML format (no pretty printing)», i grunnen litt for teknisk til at folk forstår det. Hjelpeteksten er heller ikkje særleg oppklarande, den fortel berre kva som vert gjort, ikkje kvifor.)
- README_nb_NO.txt fila som følger med OpenOffice ordbokpakken referer
til den engelske utgaven når det beskrives hvordan man skal legge inn bokmåls ordboka, f.eks "Tools->Options->LanguageSettings->WritingAids" er litt kjipt å jobbe etter når man har den oversatte versjonen av OO.
Fiksa.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes