14. feb. 2014 kl. 12:10 skrev Sjur Nørstebø Moshagen sjur.moshagen@kolumbus.fi:
Eg prøver å lasta ned nyaste spell-norwegian-pakka frå https://alioth.debian.org/frs/?group_id=30577
Men uansett kva for lenke eg trykkjer på, blir eg sendt vidare til ei innloggingsside. Det skal vel ikkje vera naudsynt å ha konto på Alioth for å kunna lasta ned pakka?
Er det ingen andre enn eg som har problem med å lasta ned frå Alioth?
Sjur