[Brage Førland]:
Eg driv og omset pgAdmin3 til norsk. I første omgang bokmål, kanskje nynorsk seinare dersom eg får tid.
mi erfaring er at ein får best språk om ein omset til nynorsk fyrst.
constraint skranke
eg synest du skal halde på "skranke" som trass alt er ein godt etablert term. "avgrensing" er diffust og kan tyde så mykje rart.