[Keld Jørn Simonsen]
jeg forstår ikke hvorfor nedenstående mail er så dårligt formateret. Kan nogen forklare mig hvorfor det hele kommer så uorganisert? Og hva kan man gjøre for å unngå dette?
Jeg ser problemet titt.
Den ser ganske greit formattert ut når jeg leser den med mutt. Ditt sitat ligner ikke på det jeg ser i mutt. Kanskje det er noe med den eposten som ditt epostprogram ikke liker?
Vennlig hilsen,