Nå er heile LibreLogo i LibreOffice 4.1 og 4.2 omsett til nynorsk. Sidan det ikkje kom så mange innlegg om forslaga mine i http://www.stuestoel.no/temp/LibreLogo-namn.php, har eg brukt dei (stort sett) slik dei står der. Også hjelp for LibreLogo er omsett, men denne kjem ikkje med før i neste oppdatering.
Oppsettet er laga slik at både norkse og engelske ord kan brukast i den norske versjonen. I tillegg er det for fleire kommandoar tatt med kortversjon og ord som er/har vore i bruk i andre Logo-versjonar så langt eg kjenner dei. For eksempel er HØGRE, SNU HØGRE, HG, RIGHT ulike, gyldige namn på den same kommandoen.
Eg reknar ikkje arbeidet som ferdig, så eg tar gjerne i mot innspel. Det er på ingen måte for seint å gjere endringar om ønskjeleg. Versjon 4.2.0.3, som eg brukar i dette arbeidet, er vel ikkje i bruk av så mange førebels. Truleg heller ikkje mange som brukar Logo eller veit om at Logo finst i LibreOffice.
Sender til denne lista fordi eg reknar med at ordbruken i LibreLogo bør/må samordnast på nb og nn.
Helsing Kolbjørn Stuestøl