Onsdag 7. november 2001 17:06 skreiv Vidar Løkken:
Yanko Kaneti -> ïýúþ ÚðýõÃâø (sannsynlegvis)
har ikkje unicode i teiknsettet
Det er ikkje berre han... Eg har pine med ISO 8859-x teiknsett. Og det ser stygt ut...
Dei to første (den frå Herman og svaret frå Roy-Magne) vistest fint hos meg (KMail), og hadde følgjande i meldingshovudet: ------- Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 ------- Svaret frå Jon Grepstad, og seinare meldingar i tråden hadde derimot 'Charset=ISO-8859-1'.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes