* Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no [2004-01-07 03:15:39 +0100]:
On Tue, 2004-01-06 at 23:49, Karl Ove Hufthammer wrote:
Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no skreiv i innlegget news:1073076173.25517.63.camel@zeppo.njus.no:
Da burde "lagringsenhet" duge, da ... :-)
Og er ikkje «lagringseining» perfekt til då? Det er ingenting med ordet som seier at eininga må vera fysisk, og ikkje logisk.
kanskje, bortsett frå du slett ikkje alltid vil ha lov til å LAGRE på eit volum ... (eg tenkjer spesielt på nettverksvolum, men også CD-volum.)
«lagerenhet» da? Synes ikke «lagringsenhet» var så dumt heller. _Noen_ har vel en eller annen gang brukt det som en lagringsenhet? «dataenhet»?
Eivind