j
k
j a
j l
[Håvard Korsvoll]
Vi prøver oss med IRC-møte førstkomande mandag igjen. Møtet er klokka 18.00 (norsk tid) og vil føregå på #spell-norwegian på irc.debian.org.
OK. Jeg satser på å bli med.
Back to the thread
Back to the list