* Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2004-01-16 16:08:52 +0100]:
Ja, jeg -tro det eller ei- kom til å tenke på det samme, dessuten burde dataenhet også fungere. Og da kan det gjelde både logiske og fysiske lagringsenheter :-)
En dataenhet kan vel også forstås som en enhet av type data. F.eks. ville jeg kalle en byte for en dataenhet. Og det er jo noe helt annet enn et volum. Kan dette misforstås?
Eivind