fre, 2002-08-16 kl. 19:45 skrev Knut Yrvin:
På windows: Avinstaller først, så installer OpenOffice.org versjon 1.0.1.
Dette er Red Hat Linux. Jeg kommer, dessverre, *ikke* til å avinstallere det som jeg har erfart som stabil og som jeg er er helt avhengig av. 1.0.1 har ikke så mange forbedringer overfor 1.0.0 at det er verdt bryderiet med en ominstallasjon.
I debian kræsjer det ikke, men ved å sette f.eks. 'export LANG=en_GB' blir kommer rekke menyelement på engelsk og andre på norsk. Ved å sette 'export LANG=nb_NO' før oppstart av 'openoffice', så virker alt som Gaute & Co har oversatt til bokmål.
Nei, det går ikke. Du har opplagt ikke hatt de samme ellendige erfaringene, og skjønner heller ikke hva installasjonen av noe som ennå absolutt ikke hører til det som man kunne kalle for "verdens mest stabil", kan føre til av skjebnesvange følger.
Gjentar: konfigfilene med den forrige tvillingsinstallasjon ble installert i samme arkivene. Resultatet var til å sp# av og kostet mange timers arbeide for å rette opp det hele.
Jeg vil ha garanti at, hvis jeg installerer en OOo format 60MB+ binærfil, at det ikke blir konflikt med det som jeg alt har.
Likevel, takk til en som jobber til sent på en fredagskveld :-)
Best,
Tonni