søn, 2002-05-12 kl. 14:28 skreiv Petter Reinholdtsen:
Jeg bruker 'bootbar CD' i min dagligtale. Jeg synes 'Oppstarteleg CD' høres knotete ut.
Eg er veldig einig i at «Oppstarteleg CD» ikkje høyrest bra ut. Og i mangel på andre gode forslag er eg heilt med på å bytta til «bootbar CD».
Kva vert då «Boot-Image»? «Boot-bilete» eller «bootbar bilete»
Lars N. Mathisen
_________________________________________________________ Do You Yahoo!? Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com