Onsdag 19. mars 2003 23:25 skreiv Petter Reinholdtsen:
Jeg har nå hentet ut oversetterfilene for apt og base-config fra Debians CVS, og lagt dem inn i skolelinux/i18n/others/ hos oss. Kan dere få oversatt disse, så skal jeg forsøke å få tid til å sende dem tilbake til Debian.
Jeg har endelig fått lagt inn bokmålsoversettelsen av tasksel tilbake hos Debian, og skal forsøke å få oppdatert filene for debian-installer.
apt.po er ferdig på nynorsk no.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes