Jeg har nå hentet ut oversetterfilene for apt og base-config fra Debians CVS, og lagt dem inn i skolelinux/i18n/others/ hos oss. Kan dere få oversatt disse, så skal jeg forsøke å få tid til å sende dem tilbake til Debian.
Jeg har endelig fått lagt inn bokmålsoversettelsen av tasksel tilbake hos Debian, og skal forsøke å få oppdatert filene for debian-installer.
JFYI.
onsdag 19. mars 2003, 23:25, skrev Petter Reinholdtsen: | Jeg har nå hentet ut oversetterfilene for apt og base-config fra | Debians CVS, og lagt dem inn i skolelinux/i18n/others/ hos oss. Kan | dere få oversatt disse, så skal jeg forsøke å få tid til å sende dem | tilbake til Debian.
Ypperlig! Skal se om jeg får tatt en titt på dem. (Og skulle jeg ikke rekke det, så kanskje noen andre kan ...)
-Axel
| Jeg har endelig fått lagt inn bokmålsoversettelsen av tasksel tilbake | hos Debian, og skal forsøke å få oppdatert filene for | debian-installer. | | JFYI.
Onsdag 19. mars 2003 23:25 skreiv Petter Reinholdtsen:
Jeg har nå hentet ut oversetterfilene for apt og base-config fra Debians CVS, og lagt dem inn i skolelinux/i18n/others/ hos oss. Kan dere få oversatt disse, så skal jeg forsøke å få tid til å sende dem tilbake til Debian.
Jeg har endelig fått lagt inn bokmålsoversettelsen av tasksel tilbake hos Debian, og skal forsøke å få oppdatert filene for debian-installer.
apt.po er ferdig på nynorsk no.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
On Sun, 27 Apr 2003, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Onsdag 19. mars 2003 23:25 skreiv Petter Reinholdtsen:
Jeg har nå hentet ut oversetterfilene for apt og base-config fra Debians CVS, og lagt dem inn i skolelinux/i18n/others/ hos oss. Kan dere få oversatt disse, så skal jeg forsøke å få tid til å sende dem tilbake til Debian.
Jeg har endelig fått lagt inn bokmålsoversettelsen av tasksel tilbake hos Debian, og skal forsøke å få oppdatert filene for debian-installer.
apt.po er ferdig på nynorsk no.
apt.po er nå klar til vask for bokmål. (Eventuelle logiske feil i den nynorske oversettelse vil også være tilstede i bokmåloversettelsen da jeg har støttet meg kraftig på den nynorske apt.po...)
Mvh, Hans Fredrik Nordhaug
PS! diff i18n/other/nn/apt.po i18n/other/nb/apt.po gir (blant annet) ... 1780,1781c1831,1832 < msgid "Waiting for headers" < msgstr "Ventar på hovud" --- > msgid "Waiting for file" > msgstr "Venter på fil" ... Kanskje noen her vet hva som er riktig msgid - eller har kontakter hos Debian?
"Hans Fr. Nordhaug" hansfn@gexcon.com writes:
PS! diff i18n/other/nn/apt.po i18n/other/nb/apt.po gir (blant annet) ... 1780,1781c1831,1832 < msgid "Waiting for headers"
< msgstr "Ventar på hovud"
msgid "Waiting for file" msgstr "Venter på fil"
... Kanskje noen her vet hva som er riktig msgid - eller har kontakter hos Debian?
Eg har no oppdatert begge mot fersk CVS-utgåve av apt.pot.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
On 30 Apr 2003, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
"Hans Fr. Nordhaug" hansfn@gexcon.com writes:
PS! diff i18n/other/nn/apt.po i18n/other/nb/apt.po gir (blant annet) ... 1780,1781c1831,1832 < msgid "Waiting for headers"
< msgstr "Ventar på hovud"
msgid "Waiting for file" msgstr "Venter på fil"
... Kanskje noen her vet hva som er riktig msgid - eller har kontakter hos Debian?
Eg har no oppdatert begge mot fersk CVS-utgåve av apt.pot.
Flott. Jeg har nettopp oppdatert apt.po for bokmål igjen - klar til vask.
Mvh Hans Fredrik