onsdag 14 august 2002, 10:51, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Eg ser for meg ei nettside med eit skjema der du oppgir programmodul, språk og andre viktige ting. (Ikkje ein Bugzilla-jungel, men ei enkel og oversiktleg side.) Brukaren skal ikkje trenga oppgi e-postadresse ein gong. Skjemaet vert sendt som e-post til feilsystemet
Har noen andre laget noe slikt som vi lett kan sette i arbeid på våre servere?
- Knut