Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org skreiv:
Kan me be om dette? Situasjonen no er uhaldbar, sjølv med dei andre endringane som visstnok skal vera implementerte.
Det bør vi absolutt gjere for alt som har med KDE der å gjere. Argument godt nok bør vere at vi har eit eige velfungerande omsetjingssystem for alt som heiter KDE på norsk.
Mvh, Eirik U. Birkeland