Fredag 30. juli 2004 11:10 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Fleire ulike program har kommandoar for å leggja objekt under og over andre, og spesielt leggja dei øvst og nedst. Det er brukte litt forskjellige omsettingar (*og* originaltekstar). Kan me bli einige om éi form? Her er nokre alternativ:
Eg trur øvst/nedst vil misforståast til å gjelda Y-retningen i staden for Z. Det same gjeld kanskje for toppen/botnen?
Dette er mine framlegg:
Send heilt fram Send heilt bak
Send fremst Send bakarst
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes