Keld Jørn Simonsen keld@dkuug.dk skreiv i innlegget news:20040126181648.GC8663@rap.rap.dk:
*subject entitet? subjekt? «tema»?
Nei. «Entitet».
Hva med "Emne"?
Nei! Det er ikkje snakk om eit emne eller eit tema eller noko sånt. Det er snakk om ein person, organisasjon, firma e.l., kort sagt ein *entitet*.