Da likte jeg bedre Hermans versjon (kortplass); lett forståelig (aha - det har med kort å gjøre ...). Går inn for den!
Axel
fredag 13. september 2002, 22:21, skrev dArne Christian Hårseth : | I s.html er det foreslått slisse eller spor. | | Arne | | ----- Original Message ----- | From: "Axel Bojer" axelb@start.no | To: i18n-no@lister.ping.uio.no | Sent: Friday, September 13, 2002 9:57 PM | Subject: [i18n-no] slot? | | | ... Og hva sier vi til «slot» Så Noen (Gaute?) hadde prøvd med «skuff». Det | gjelder vel f.eks pcmcia-inngangen. Kan vi bare kalle det en inngang? Eller | finnes det noe bedre ord? | | Axel | | _______________________________________________ | i18n-no mailing list | i18n-no@lister.ping.uio.no | https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no