Petter Reinholdtsen skreiv 11.04.2020 23:13:
[Thomas Gramstad]
Det var min første tanke også. Hvorfor ikke bruke freenode der "alt annet" foregår?
Jeg er på ca. 20 kanaler på freenode og ca. 30 kanaler på OFTC. At "alt annet" er på Freenode blir dermed en merkelig påstand sett herfra.
Og eg er på 19 kanalar på FreeNode og 3 på OFTC.
Men er det nokon som har argument for eller mot FreeNode eller OFTC? Eg tenkte kanskje det var ein fordel at FreeNode hadde ein «webchat»-klient (https://webchat.freenode.net/), slik at ein ikkje treng installera ein eigen IRC-klient, men det har visst OFTC òg (https://webchat.oftc.net/). Og på begge går det an å registrera/reservera brukarnamn.