Åsmund Skjæveland aasmunds@student.matnat.uio.no wrote in news:20020713142754.F7141@bzzzt.fix.no:
"Failed to post service notification message"
Veit du kva dette betyr? Er det ei melding klient sender til tenaren for å fortella at han er tilgjengelig?
Det er ifølge forfattaren ei feilmelding når kommunikasjonen mellom sjølve programmet og NT Service-delen feilar.
«Klarte ikkje å senda varslingsmelding til NT-teneste?»
Det var visst svært usansynleg at denne dukkar opp i det heile, og forfattaren meinte at det var antakeleg ikkje verd bryet å finna ei god omsetjing.
Kjenner til problemet.