On 27 Aug 01, at 18:01, Thomas Gramstad wrote:
- Herman Robak
Er "firmatelefon" og "firmafaks" bedre enn "forretningstelefon" og "forretningsfaks"? (forretning = "business" her)(Det heter vel "fax" nå, "faks" virker veldig gammeldags...)
Korrekt skrivemåte er "faks".
Jon Grepstad